więcej
mniej

Manager jednostek hotelowych Spa & Wellness

KZiS

2422

Specjalista do spraw administracji i rozwoju turystyki

  • Kraków
KZiS 2422: Specjaliści do spraw administracji i rozwoju turystyki

Menager jednostek hotelowych Spa & Wellness to kierunek dla ludzi, którzy pragną zapewnić swoim klientom obsługę hotelową na najwyższym poziomie. Słuchacz zdobywa kompetencje niezbędne w pracy managera - z zakresie organizacji pracy, marketingu, kreowania i zarządzania wizerunkiem jednostki, a także zarządzania personelem. Absolwent będzie potrafił efektywnie komunikować się z zespołem, monitorować wykonywanie zadań oraz go motywować. Dzięki znajomości niezbędnych aktów prawnych będzie w stanie dokonywać kontroli jakości oferowanych usług.

Czas trwania nauki

1 rok (2 semestry).

System nauki

Dzienny, wieczorowy lub zaoczny.

Uzyskany Tytuł

Certyfikat potwierdzający zdobycie kwalifikacji zawodowych wraz z suplementem oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Praca

Przedsiębiorstwa turystyczne i hotelarskie, gabinety odnowy biologicznej, ośrodki SPA i Wellness, kluby i ośrodki fitness.

Wykaz przedmiotów
lp Przedmiot Semestr I Semestr II Razem
Kształcenie zawodowe teoretyczne
1 Marketing 20 0 20
2 Prawo turystyczne i prawo pracy 0 20 20
3 Zarządzanie jakością 0 20 20
4 Zarządzanie kadrami 0 20 20
5 Nowoczesny manager-kompetencje i role organizacyjne 20 0 20
6 Systemy organizacji turystyki w Polsce i za granicą 20 0 20
Kształcenie zawodowe praktyczne
7 Wykorzystywanie systemów informatycznych w turystyce 20 0 20
8 Dobór, motywowanie i rozwój pracowników 0 20 20
9 PR-kreowanie i zarządzanie wizerunkiem 20 0 20
10 Trening asertywności 0 20 20
11 Tworzenie strategii przedsiębiorstwa 0 30 30
Razem100130230

Kształcenie praktyczne odbywa się w naszych pracowniach zawodowych oraz instytucjach stanowiących potencjalne miejsca zatrudnienia.

 

*Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. O szczegóły dopytaj w sekretariacie!