więcej
mniej

Specjalista SEM

KZiS

2431

Specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Zostań freelancerem, zatrudnij się w branży, która najbardziej Cię interesuje.

Wychodząc naprzeciw komputeryzacji każdego biznesu powstało nowe stanowisko pracy, okazuje się bowiem, że każda firma potrzebuje specjalisty SEM.

Jeśli Cię nie widać, to znaczy, że Cię nie ma- taką dewizę wyznają pozycjonerzy, czyli specjaliści do spraw SEM i SEO.

Marketing to nie tylko sprzedaż, ważne jest budowanie relacji z klientami. Specjalista Search Engine Marketing zajmuje się marketingiem internetowym czyli takim, który działa w wyszukiwarkach Google.

Do jego obowiązków należą działania SEO (Search Engine Optimization) czyli pozycjonowanie strony i jej widoczność w wynikach naturalnych (poprzez teksty, posty, treści na blogu) oraz PPC (Pay Per Click) - tworzenie reklam w Google czyli płatnych linków.

Najprościej mówiąc SEM = SEO + PPC.

 
CZAS TRWANIA NAUKi

1 rok (2 semestry).

SYSTEM NAUKI

Dzienny, wieczorowy lub zaoczny.

UZYSKANY TYTUł

Certyfikat potwierdzający zdobycie kwalifikacji zawodowych wraz z suplementem oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.

PRACA

Specjalista Search Engine Marketing znajdzie pracę w każdej firmie, z  takimi kwalifikacjami może pracować jako copywriter w agencjach reklamowych, zatrudnić się jako specjalista ds. Social Media albo zostać freelancerem.  

lp Przedmiot Semestr I Semestr II Razem
Kształcenie zawodowe teoretyczne
1 Etyka zawodowa i ochrona własności intelektualnej 30 0 30
2 Specyfika pracy - aspekty prawne 0 20 20
3 Historia mediów 10 0 10
Kształcenie zawodowe praktyczne
4 Marketing w social media 0 60 60
5 Copywriting i content marketing 40 0 40
6 AdWords - płatne linki i frazy kluczowe 30 0 30
7 Warsztaty 0 30 30
Razem110110220